1396-08-10 17:32
2029
0
46050
استدلال قرآنی در مبارزه با استکبار؛

ترامپ فرعون زمان است و فرعون، طغیانگر است/ انقلاب اسلامی هرگز با استکبار و منافقین کار نخواهد آمد

فرعون یک نماد منفور تاریخی است که بعنوان طاغوت و طغیانگر شناخته می شود و هر کس که طغیان کند فرعون است .

به گزارش گلستان ما، در مقابل فرعون ، موسی است و موسی به "فعل امر" مامور مبارزه با فرعون است . (اذهب الی فرعون انه طغی) هر کسی هم با فرعون و فرعونیان مواجه شود یعنی ظلم فرعونی را مشاهده نماید ، مامور به مبارزه است .

با این استدلال می توانیم ترامپ را فرعون بدانیم و بشریت آزادیخواه ، که سر ستیز با ظلم دارد را مکاف با ماموریت موسایی بدانیم .

1- فعل (اذهب) درباره ی همه انسان ها ظلم ستیزه جاری است که باید کاری همچون کار موسی علیه السلام بکنند تا ریشه ظلم زده شود . ما تنها یک فرعون نداریم بلکه (فراعنه) داریم .

خداموند به موسی فرمان داد به سمت فرعون برود و "زبان لین" مذاکره کند " فقولاله قولالینا "

در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی کارتر رئیس جمهور آمریکا بود ، کارتر فرعونی از فراعن معاصر بوده ، او طاغوت بزرگی در جهان به شمار می رفت ، طواغیتی را در ایران گماشته بود که مردم ایران بعد از انقلاب به سرای امن طواغیت و جواسیس در ایران حمله بردند و بینی شیطان بزرگ را به خاک مالیدند.

موسای دوران ما ، امام امت بودند که با قول "لین" می فرمودند : "آقای کارتر" تا شاید متنبه شود و از طغیان علیه مردم مظلوم جهان بر حذر شود ، اما ذات طاغوت ، استکبار ورزی است .

توطئه کرد ، علیه مردم مسلمان ایران تمامی ملل مسلمان که ایران را پرچمدار بیداری اسلامی می دانستند قصد کودتا و فتنه گری داشت که با مکر الهی مواجه گردید و اسلام پیروز شد .

امروز هر کس امریکای مستکبر را "طاغوت" نداند ، در زیر علم فرعون قرار دارد . حامی طاغوت ، فرعون است . 

جالب است که بدانیم ، فرعون اول باغی شد بعد طغیان کرد ، "باغی" هر کسی که از ولایت خدا خارج شود و پرچم شیطان را در دست بگیرد باغی است ؛چنانکه فرعون از ولایت خدا خارج شد و عامل شیطان گردید و در برابر خداوند (طلب علو) کرد و برتری جست و طغیان کرد تا جایی که خداوند به موسی امر کرد " اذهب الی فرعون انه طغی "

به عقیده من ، هر فرمانروایی که فرانبر اوامر خالق هستی نشود ، یا فرعون است یا فرعون می شود . چنانچه فرمانروای زمان حضرت موسی،در مصر در مقابل پیامبر الهی قد علم کرد و از حکم خدا فرمانبری نکرد "فرعون"نام گرفت . تنها راه نجات انسان از روحیه فرعونی،اطاعت از خداست.

اینکه "ترامپ" خود را قدرت و نژاد برتر می داند،این همان فرعونی است که قرآن معرفی کرده است ( ان فرعون علی فی الارض) "علی" به معنی طلب "علو" است . می خواهد همه دنیا را به تصرف خود در آورد . در قدرت نظامی برترین باشد .، در قدرت هسته ای برتر بماند و در یک کلام خود را کد خدای عالم می داند این همان روحیه فرعون است ، که خداوند بر او غضب کرده است ، پیامبرانش را مامور می کند که اول با زبان نرم ، و اگر نشد ، مبارزه و بشارت به پیروزی موسی میدهد .

درباره (قوم عاد) هم امر الهی چنین است . قوم عاد هم استکبار ورزیدند " فاما عاد فاستکبروا فی الارض بغیر الحق من اشد منا قوه" 

قوم عاد هم استکبار ورزیدند از نظر تمکن مالی قوی بودند ، قصرهایی داشتند ، قلعه های محکم داشتند ، قدرت جسمانی قوی داشتند ، اینها در سرزمین احقا در جنوب (جزیره عربستان) زندگی می کردند، وضع ظاهری دنیوی شان خیلی خوب بود. به همین دلیل غرور پیدا کردنده بودند جنگجو بودند و بدلیل تمکن و قدرت ظاهری در مقابل پیامبرشان (هود) طغیان و سرکشی کردند. 

خداوند قدرت خود را به رخشان کشید "اولم یروا ان الله الذی خلقهم هواشد منهم قوه" .

جماعتی که از پیامبران ، امامان و رهبرشان اطاعت نکنند سر نوشتی بد در انتظار آنهاست . 

قوم عاد به سبب تمکنی که داشتند، قدرت الهی را انکار می کردند ، آیات الهی را منکر می شدند . 

خاصیت استکبار انکار حق است . "کانوا بایاتنا یجهدون" 

امروز ترامپ قدرت الهی را انکار می کند 

قدرت ایمان را منکر است 

قدرت ایران را انکار می کند 

خودش را قدرتمند می داند ، نمی خواهد قدرتی در روی زمین باشد ، امروز مصلح حقیقی جهان که مشی پیامبران را دنبال می کند ، ولی فقیه است . 

ولی فقیه خدا را در دلها بزرگ می کند ، اما فرعون قدرت خودش را . 

رهبر جهان استکبار ، خودش را قدرت برتر می داند ، رهبری جهان اسلام خالق هستی را قدرت برتر می داند . این جنگ فرهنگی و ایدئولوژیکی تاریخ است و ادامه هم دارد . 

نقش ترامپ فرعونی است و نقش رهبری نظام اسلامی ، موسایی است . 

معتقدیم که سرنوشت استکبار جهانی ، همان سرنوشت قوم عاد خواهد بود . وَ أَمَّا عادٌ فَأُهْلِکُوا بِرِیحٍ صَرْصَرٍ عاتِیَةٍ «الحاقه/6»

و اما قوم عاد مانند بادی طغیانگر و سرد و پرصدا به هلاکت رسیدند . 

7سال قحطی شد ، باران نیامد ، آتش و صاعقه ، قوم عاد را با باد سرد هلاک کرد ، طغیان شنی بر این قوم فرو فرستاد ، قرآن تعبیر دارد که ابرهای تیره و تار و گسترده ای از افق های دور دست آمد ، آنها فکر کردند باران‌زاست و باران می آید ، اما هود (ع) فرمود این همان عذاب وحشتناک الهی است که برای آمدنش شتاب می کردید . 

این ماجرا ، بشارتی بر پیروزی امت اسلامی و نابودی جهان استکبار است . 

جالب توجه است که بدانیم مستکبران حقایق را انکار می کنند . این از اعجاز قرآن است که امروز مصداقا می بینیم منکران حقیقت ، استکبار ورزیدن ، طغیان کردن « و کانوا بآیانتا یجهدون » استکبار جهانی ، خلیج فارس را انکار می کند تا به اهل حقیقت و موحدان و انسانهای الهی ظلم کند . چنانکه فرعونیان آیات الهی را انکار می کنند ، خود را مظهر قدرت می دانند و هر قدرت دیگری را مزاحم می شمارند . 

مستکبران ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مظهر قدرت الهی است را تحریم می کنند ، به نظام اسلامی افترا (حامی تروریسم) می بندند . این روش و سنت طاغوت است . وقتی طاغوت و منافق به هم پیوستند ، عرصه بر مؤمنین تنگ و سخت می شود . اما اگر مؤمن نهراسد و برای صیانت دین خدا در میدان بماند خداوند نصرتش را شامل مؤمن می‌کند .

« ان تنصرا الله ینصرکم و ثبت ااقدامکم » جهان استکبار و منافقین جدید و قدیم به هم گره خورده اند و علیه نظام اسلامی اقدام می کنند . 

اولین دلیل حقانیت نظام اسلامی همین اجماع منافقین و کفار و طواغیت است . اگر آمریکا مداح ایران شود باید تردید کنیم که ایران به کدام سمت می رود . دولتمردان به کجا می روند « أین تذهبون» . 

ایران در مسیر اهداف تعیین شده و استراتژیک امام خمینی (ره) در حرکت است و رهبری معظم انقلاب ، مبتنی بر همان اندیشه امام خمینی (ره) به هدایت امت اسلامی در حرکت تکاملی انقلاب اسلامی است . 

انقلاب اسلامی هرگز با استکبار و منافقین کنار نخواهد آمد . 

استراتژی نظام اسلامی ، مبارزه با ظلم و ستم و استکبار است . حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با نگره انقلابی ، کشتی انقلاب را به ساحل مقصود هدایت می کند . 

امت اسلامی تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه از هیچ تهدیدی ، تحریمی و اقدامی نمی هراسد . 

اگر چه ما برای جهان هیچ گاه تهدید نبوده ایم و تهدی در فرهنگ ما جایی ندارد ، اما از هیچ تهدیدی هراس نداریم و در مبارزه با استکبار ید واحد خواهیم بود و هرگاه از سوی دشمن مصالح کشور ما مورد چشمداشت قرار گیرد ، اصولگرا ، اصلاح طلب و جریانات انقلابی پاسخ کوبنده ای را به دشمن و استکبار خواهند داد و بر اساس وعده های خداوند متعال پیروزی از آن جبهه حق است . 

استکبار و ترامپ بداند که ؛ عاقبت کارشان همچون فرعون دردناک خواهد بود . ترامپ مستکبر گمان نکند ، جهان در چنگ اوست و از مکر خدا بهراسد ، از سرنوشت فرعون عبرت بگیرد ، فرعون هم خیره سری می کرد ، خونخواری می کرد ، از معجزات قرآنی است که پیش بینی می کند مستکبر هرچه بزرگتر باشد در برابر اراده خداوند قادر متعال عذابش دردناکتر خواهد بود چنانکه فرعون چنین شد .

فرعون در پی آزار ، شکنجه و نابودی بنی اسرائیل بر آمدند ، حضرت موسی (ع) شبانه قومش را از مصر خارج کرد ، سپس نزدیک دریایی رسید ، اما وقتی دید که فرعونیان در تعقیبشان هستند ، عصایش را به آب زد و دریا شکافته شد و آنها از دریا گذشتند و فرعونیان در آب غرق شدند . 

این وعده خداوند است که ظلم را ریشه کن سازد و اهل ایمان را یاری نماید . 

امریکا و اسرائیل نابود شدنی هستند و پرچم اسلام جهانی خواهد شد وبیداری اسلامی در جهان محقق خواهد شد .

به قلم احمدرضا احمدی - عضو هیئت علمی دانشگاه

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.